***SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI HOUSE OF HEALIN PUTRAJAYA***SILA BERKUNJUNG KE HOUSE OF HEALIN PUTRAJAYA [BUTIK ZALINY]***KAMI MENJUAL PRODUK-PRODUK HEALIN YANG BERMUTU***

Thursday 29 December 2011

GAMOGEN

,
Gamogen merupakan sebatian emulsi gamat yang lengkap dan cukup ekslusif. Mengandungi adunan Gamodulin™ dan tulenan minyak gamat yang diperkuatkan dengan Chlorella dan Beta-karotena untuk merangsang pemudaan dan sistem imunisasi badan. Ditambah dengan omega-3 dan omega-6, vitamin E, asid amino, vitamin B kompleks dan zat-zat galian menjadikannya suplimen kesihatan harian yang paling ideal untuk seisi keluarga.
Telah dibuktikan secara klinikal dapat meningkatkan sistem imunisasi badan, melancarkan peredaran darah, meransang pembaharuan dan penyembuhan sel-sel saraf badan serta meransang kesegaran badan, kecantikan kulit dan kesihatan secara menyeluruh.
Formulasi unik dan lengkap ini membantu memaksimumkan kebolehan badan untuk merejuvenasi (mengganti dan menyingkir sel bertoksik dan lama serta memperbaiki sistem pembiakan).
Terbukti berkesan dalam melawan proses penuaan, kanser,menghilangkan tekanan, memperkuatkan sistem imunisasi, meningkatkan fungsi peparu dan jantung serta mengatasi keletihan badan.

Keistimewaan Gamogen

Selepas 15 tahun mengkaji, saintis kami telah berjaya menemui keberkesanan Gamodulin™ , satu bahan yang ditulenkan secara saintifik daripada gamat untuk menyembuh dan menggalakkan pemudaan sel, maka ia dikenali sebagai bahan anti-penuaan yang paling berkesan pada masa sekarang.
Rahsia Gamogen bukanlah terletak pada cara ia diformulasikan, tetapi kaedah Gamodulin™ dicampurkan dengan omega-3, omega-6, vitamin E, vitamin B-kompleks, chlorelladan beta-karotena yang lengkap seperti yang disyorkan oleh American Academy of Anti-aging untuk mencegah penuaan, kanser, dan memperkuatkan sistem imunisasi badan.
Setelah 2 tahun kajian dan sebanyak lebih 1000 eksperimen dijalankan, kami percayaGamogen adalah makanan suplimen yang paling unggul pada masa kini.

 

Gamogen Membantu:

- mengurangkan sakit sendi , urat & otot
- menganjalkan kulit, menjadikan kulit awet muda
- meningkatkan daya tahan badan
- mengelakkan salur darah tersumbat dan melancarkan perjalanan darah
- mencegah pembekuan darah (sakit jantung, stroke)
- membaiki salur darah tersumbat (jantung, stroke)
- mencegah kanser
- menurunkan tekanan darah
- meredakan bronchiolitis, resdung, batuk berpanjangan
- alahan kulit / ekzema
- penyembuhan luka luaran & dalaman (gastritis)
- membantu pesakit kencing manis
- membantu masalah kemandulan
- mengatasi kurap dan panau
- mengurangkan debaran jantung
- meredakan radang dan menyurutkan bengkak
- lelah, bronchitis
- rasa tidak selesa

Kandungan Gamogen:

Ekstrak Gamat(Gamodulin™)

Mempunyai khasiat yang tinggi dan ia adalah bebas daripada kolestrol. Gamat mengandungi sebatian aktif kompleks gamodulin yang berfungsi merangsang pembiakan sel-sel kulit dan meningkatkan metabolisme sel-sel. Maka, ia mempercepatkan penyembuhan luka luaran dan dalaman badan dengan berkesan . Ia mengandungi lebih daripada 50 jenis nutrien. Kandungan protein bertindak sebagai pembina dan pembaiki sel dalam badan. Ia juga membentuk antibodi untuk melawan bakteria dan virus yang menyerang badan kita serta memperkuatkan sistem imuniti badan.

Omega-3 dan Omega-6

Memainkan fungsi penting dalam kesihatan badan kita. Kajian saintifik telah menunjukkan golongan wanita Eskimo yang mengambil kepekatan omega-3 yang tinggi dalam diet mempunyai risiko yang jauh lebih rendah menghidapi kanser payudara. Omega-3 dapatmenyekat kemudaratan estrogen pada sel dada, maka merendahkan risiko sel-sel tersebut daripada menjadi kanser.
Omega-6 berperanan dalam merangsang pertumbuhan rambut dan kulit, mengawal metabolismemenggalakkan penghantaran asid lemak dari hati kepada tisu danmengekalkan fungsi pembiakanMembantu dalam pencegahan osteporosis dengan mengekalkan atau meningkatkan jisim tulang.
Omega-3 dan omega-6 mempunyai kesan anti-inflamasi dan berupaya mengelakkan salur darah daripada tersumbat dimana secara tidak langsung mencegah penyakit jantung. Omega-3 dan omega-6 amat penting dalam tumbesaran kanak-kanak. Kedua-dua ini bertindak sebagai prekusor kepada DHA dan AA yang merangsang pertumbuhan badan dan perkembangan otak kanak-kanak.

Beta-karotena

Amat diperlukan bagi pertumbuhan yang normal, pembangunan, reproduksi dan sistem imuniti tubuh kita. Vitamin ini penting untuk fungsi mata dan retina, melindungi membrane mucus mulut, kerongkong, hidung dan paru-paru daripada kerosakan serta mengurangkan risiko jangkitan.
Beta-karotena bertindak sebagai antioksidan dan penghapus radikal bebas yang berkesan di mana radikal bebas yang berlebihan akan memudaratkan kesihatan badan serta membawa kepada penyakit kronik termasuk beberapa jenis kanser dan penglihatan yang lemah. Kajian menunjukkan tahap beta-karotena yang rendah adalah berkolerasi dengan peningkatan keberlakuan beberapa jenis kanser terutamanya kanser yang melibatkan paru-paru, esophagus, mulut, perut, prostate dan servik. Beta-karotena mempunyai fungsi yang penting dalam mencegah penyakit jantung di mana ia berupaya menghalang LDL daripada merosakkan jantung dan arteri koronari.

Chlorela

Adalah sejenis alga unisel yang hidup di dalam air tawar. Ia mengandungi 8 jenis asid amino dan kaya dalam vitamin C, A, B1, B2, B6, B12, niasin, asid pantotenik, fosforus, potassium, magnesium, manganese dan kopper.
Mengandungi kandungan klorofil yang tinggi . Klorofil telah dibuktikan sebagai pembina darah di mana ia memperbaiki jumlah sel darah merah dan penyakit anemia. Di samping itu, ia juga menggalakkan reproduksi sel dan merendahkan kandungan kolestrol. Ia dikenali sebagai agen pembersih semulajadi yang paling kuat, kandungan klorofil dalamnya berfungsi menyahtoksikkan aliran darah, ginjal, hati dan usus. Ia mengimbangi flora yang berfaedah pada usus, merangsang regenerasi tisu dan mempercepatkan penyembuhan luka dan kulit melecur. Ia juga membantu dalam pencernaan , mengawal kalsium dalam badan dan meningkatkan penyerapan besi.

Vitamin E

Alfa-tokoferol adalah bentuk vitamin E yang paling aktif dalam badan manusia. Ia juga sejenis antioksidan biologi yang kuat. Vitamin E melindungi sel badan daripada kemudaratan radikal bebas. Radikal bebas yang berlebihan akan merosakkan sel dan menyumbang kepada penyakit kardiovaskular dan kanser. Vitamin E berperanan menyekat dan mengelak kerosakan lipid berlaku. Vitamin E juga melindungi lemak dalam lipoprotein berketumpatan rendah (LDL) daripada dioksidakan. LDL yang dioksidakan telah dikaitkan dengan penyakit kardiovaskular.

0 ulasan to “GAMOGEN”

Post a Comment

 

House Of Healin [Butik Zaliny] Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates